INSTRUKCJA LOGOWANIA DO MS TEAMS
DRODZY RODZICE I UCZNIOWIE!
W związku z koniecznością przekazywania bardziej szczegółowych materiałów do przerobienia, od dnia 18.03.2020r. (środa) zmieniamy sposób publikowania zagadnień dla uczniów.
Codziennie po godzinie 9.00 publikowane będą pliki nauczycieli z materiałami w odniesieniu do obowiązującego TYMCZASOWEGO planu lekcji na dany dzień tygodnia:
PLAN ZAJĘĆ - TYMCZASOWY, od. 30.03
PLAN ZAJĘĆ - TYMCZASOWY, klasy 1-3
Prosimy o regularną, codzienną pracę z materiałem:
Uwaga! Materiały na plastykę dla wszystkich klas publikowane są przez panią Renatę Gorzołkę, natomiast z biologii do 1.04.2020r. przez panią Agnieszkę Polok.
OCENIANIE - Sylwia Solawa
OCENIANIE - Cecylia Suszka
OCENIANIE - Grażyna Pince-Polok
OCENIANIE - Katarzyna Leżańska-Czulak
OCENIANIE - Jarosław Hulawy
OCENIANIE - Ewa Buzek
OCENIANIE - Elżbieta Gadacz
OCENIANIE - Robert Biernacki
OCENIANIE - Elżbieta Krężelok
OCENIANIE - Halina Skrzydłowska
OCENIANIE - Ewa Kożdoń-Waligóra
OCENIANIE - Anna Łacek
OCENIANIE - Agata Szymańska
OCENIANIE - Monika Michałek
OCENIANIE - Joanna Kobielusz
OCENIANIE - Magdalena Czepczor
OCENIANIE - Anna Wawrzacz
OCENIANIE - Anna Krężelok
OCENIANIE - Mirosława Zowada
OCENIANIE - Katarzyna Juroszek
OCENIANIE - Aneta Staniek
OCENIANIE - Barbara Bołdys-Żegocka
OCENIANIE - Henryk Gazurek
OCENIANIE - Wojciech Czulak
Karolina Juroszek - PRZEDSZKOLE
OCENIANIE - Andrzej Suszka
OCENIANIE - Blanka Fojcik
OCENIANIE - Janusz Juroszek
OCENIANIE - Aleksandra Kawulok
OCENIANIE - Lucyna Hernas
Wioleta Kawulok - PRZEDSZKOLE
OCENIANIE - Urszula Kierczak
OCENIANIE - Grzegorz Strządała
Materiały od pedagogów:
Sławomira Patyk, Magdalena Marek - DLA UCZNIÓW
Sławomira Patyk, Magdalena Marek - DLA RODZICÓW
Materiały od bibliotekarzy:
Materiały z dnia 18 marca 2020r.
Materiały z dnia 19 marca 2020r.
Materiały z dnia 20 marca 2020r.
Materiały z dnia 23 marca 2020r.
Materiały z dnia 24 marca 2020r.
Materiały z dnia 25 marca 2020r.
Materiały z dnia 26 marca 2020r.
Materiały z dnia 27 marca 2020r.
Materiały z dnia 30 marca 2020r.
Materiały z dnia 31 marca 2020r.
Materiały z dnia 1 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 2 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 3 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 6 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 7 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 8 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 15 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 16 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 17 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 20 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 21 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 22 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 23 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 24 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 27 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 28 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 29 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 30 kwietnia 2020r.
Materiały z dnia 4 maja 2020r.
Materiały z dnia 5 maja 2020r.
Materiały z dnia 6 maja 2020r.
Materiały z dnia 7 maja 2020r.
Materiały z dnia 8 maja 2020r.
Materiały z dnia 11 maja 2020r.
Materiały z dnia 12 maja 2020r.
Materiały z dnia 13 maja 2020r.
Materiały z dnia 14 maja 2020r.
Materiały z dnia 15 maja 2020r.
Materiały z dnia 18 maja 2020r.
Materiały z dnia 19 maja 2020r.
Materiały z dnia 20 maja 2020r.
Materiały z dnia 21 maja 2020r.
Materiały z dnia 22 maja 2020r.
Materiały z dnia 25 maja 2020r.
Materiały z dnia 26 maja 2020r.
Materiały z dnia 27 maja 2020r.
Materiały z dnia 28 maja 2020r.
Materiały z dnia 29 maja 2020r.
Materiały z dnia 1 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 2 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 3 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 4 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 5 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 8 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 9 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 10 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 15 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 19 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 22 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 23 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 24 czerwca 2020r.
Materiały z dnia 25 czerwca 2020r.
W razie problemów z otwarciem powyższych plików z konkretnych dni (archiwum zip) proszę o kontakt poprzez Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerem 338556059.
Materiały dla klas 8:
https://www.youtube.com/channel/UCXkeiZ2i3F_LeVnvjj4a07Q
MATERIAŁY ZAMIESZCZONE DO DNIA 17.03.2020r.:
RELIGIA:
Szczęść Boże!
Materiał do religii dla wszystkich klas będzie na naszej stronie
parafialnej:
klasa 1: dobrypasterz-istebna.pl/klasa1
klasa 2: dobrypasterz-istebna.pl/klasa2
klasa 3: dobrypasterz-istebna.pl/klasa3
klasa 4: dobrypasterz-istebna.pl/klasa4
klasa 5: dobrypasterz-istebna.pl/klasa5
klasa 6: dobrypasterz-istebna.pl/klasa6
klasa 7: dobrypasterz-istebna.pl/klasa7
klasa 8: dobrypasterz-istebna.pl/klasa8
Dziękuję
ks. Grzegorz
Klasa 1A:
Klasa 1B:
Klasa 1C:
Klasa 2A:
Klasy drugie - Mirosława Zowada
Klasy drugie 15.04.2020 - Mirosława Zowada
Klasa 2B:
Klasy drugie - Mirosława Zowada
Klasy drugie 15.04.2020 - Mirosława Zowada
Klasa 2C:
Klasy drugie - Mirosława Zowada
Klasy drugie 15.04.2020 - Mirosława Zowada
Klasa 3A:
J. ANGIELSKI:
1) powtarzajcie materiał do sprawdzianu ; piszcie sobie słówka na kolorowo na kartkach, z jednej strony po angielsku, z drugiej po polsku.
2) posłuchajcie nagrania z ćw 1 / str 32, spróbujcie przetłumaczyć je na polski i po polsku opowiedzieć o tej historii.
3) posłuchajcie ćwiczenia 4 / str 35., oraz ćw 1 / str 36, i ćw 2/ str 38.
Klasa 3B:
J. ANGIELSKI:
1) powtarzajcie materiał do sprawdzianu ; piszcie sobie słówka na kolorowo na kartkach, z jednej strony po angielsku, z drugiej po polsku.
2) posłuchajcie nagrania z ćw 1 / str 32, spróbujcie przetłumaczyć je na polski i po polsku opowiedzieć o tej historii.
3) posłuchajcie ćwiczenia 4 / str 35., oraz ćw 1 / str 36, i ćw 2/ str 38.
Klasa 3C:
J. ANGIELSKI:
1. Zapisanie do zeszytu, przetłumaczenie, narysowanie lub wycięcie z gazety i wklejenie : chicken, fish and chips, cheese, egg, milk, soup, pizza, sandwich, vegetables, fruit, carrot, lettuce, potato, pumpkin, butter, flour, sugar, ginger, tomato, birthday cake, onion. Słowa te należy zapamiętać, ich wymowę można sprawdzić na dołączonej płycie (podręcznik str.44, 46, 48, płyta nr 2 nagrania 4, 7, 9) lub w dowolnym słowniku on line.
2. Można pooglądać :
https://www.youtube.com/watch?v=DOT15xaX7-E
https://www.youtube.com/watch?v=rkoKjUayyS8
https://www.youtube.com/watch?v=49QFHWIky-k
https://www.youtube.com/watch?v=H5JlHCNKfbI
3. Nauczyć się czytać tekst ze str.46, zad 1 (płyta 2 nagranie 8)
Dalsza część zadań pojawi się około 20 marca.
Klasa 4A:
J. POLSKI:
Tematy do opracowania na dni wolne
1.Przeczytać dodatkową książkę na dodatkową ocenę ,do wyboru
-‘’Pinokio’’
-‘’Tajemniczy ogród’’
-‘’Mała księżniczka’’
2.Na kartkach opracować
-Miejsce wydarzeń
-Czas wydarzeń
-Bohaterowie- wymienić bohaterów ,coś o każdym z nich
-Plan wydarzeń- równoważniki zdań
-Napisać krótką wypowiedż ,czy książka mi się podobała i dlaczego
3.Ćwiczyć płynne czytanie
4.Powtórzyć materiał z gramatyki- rzeczownik, czasownik, przymiotnik, przysłówek
ANGIELSKI:
MATEMATYKA:
PRZYRODA:
Narządy zmysłów temat 24 ćw. 24
INFORMATYKA:
Ćwiczenia w pisaniu tekstów
Zaznaczanie tekstu / zmiana rozmiaru czcionki, koloru, stylu/
Wstawianie grafiki do tekstu /zakładka Wstawianie, Obraz, wskazanie grafiki, Wstaw/
Formatowanie grafiki w tekście /zakładka Narzędzia obrazów, formatowanie/
TECHNIKA:
Znaki drogowe ostrzegawcze, zakazu, nakazu, informacyjne
Znaki Wybrane znaki poziome str.41
Którędy bezpieczniej?
Na drodze rowerowej str. 43
Rowerzysta na chodniku str. 44
Rowerem po jezdni str. 44
Manewry na drodze
Włączanie się do ruchu str. 48
Jak prawidłowo zmienić kierunek jazdy? Str. 49
HISTORIA:
Klasa 4B:
J. POLSKI:
Tematy do opracowania na dni wolne
1.Przeczytać dodatkową książkę na dodatkową ocenę ,do wyboru
-‘’Pinokio’’
-‘’Tajemniczy ogród’’
-‘’Mała księżniczka’’
2.Na kartkach opracować
-Miejsce wydarzeń
-Czas wydarzeń
-Bohaterowie- wymienić bohaterów ,coś o każdym z nich
-Plan wydarzeń- równoważniki zdań
-Napisać krótką wypowiedż ,czy książka mi się podobała i dlaczego
3.Ćwiczyć płynne czytanie
4.Powtórzyć materiał z gramatyki- rzeczownik, czasownik, przymiotnik, przysłówek
PRZYRODA:
Narządy zmysłów temat 24 ćw. 24
J. ANGIELSKI:
Przeczytajcie tabelkę i jej opis z ćw 1 / str 80 w podręczniku. To zaimki dzierżawcze (my-mój,moja, moje ; your – twój, twoja, twoje itd.). Przetłumaczcie je na polski i zróbcie ćw 2 i 3 / str 80.
INFORMATYKA:
Ćwiczenia w pisaniu tekstów
Zaznaczanie tekstu / zmiana rozmiaru czcionki, koloru, stylu/
Wstawianie grafiki do tekstu /zakładka Wstawianie, Obraz, wskazanie grafiki, Wstaw/
Formatowanie grafiki w tekście /zakładka Narzędzia obrazów, formatowanie/
TECHNIKA:
Znaki drogowe ostrzegawcze, zakazu, nakazu, informacyjne
Znaki Wybrane znaki poziome str.41
Którędy bezpieczniej?
Na drodze rowerowej str. 43
Rowerzysta na chodniku str. 44
Rowerem po jezdni str. 44
Manewry na drodze
Włączanie się do ruchu str. 48
Jak prawidłowo zmienić kierunek jazdy? Str. 49
MATEMATYKA:
HISTORIA:
Klasa 5A:
J. POLSKI:
Uczniowie:
1) czytają lekturę Przygody Tomka Sawyera Marka Twaina.
2) Mają też zadane nauczenie się na pamięć wybranej bajki – podręcznik s. 223 – 225.
3) Powtarzają wiadomości (notatki w zeszycie, podręcznik i ćwiczenia) z omówionych części mowy (rzeczownik, przymiotnik, czasownik, liczebnik, przysłówek, zaimek, przyimek, wykrzyknik i partykuła), ponieważ po powrocie do szkoły czeka ich powtórka i sprawdzian z tego działu.
4) W związku z tym, że omówiliśmy wykrzykniki i partykuły głównie teoretycznie, powinni przećwiczyć ten materiał w praktyce, więc wykonują zadania w ćwiczeniach strona 74-75.
Życzę zdrowia i owocnej pracy – Cecylia Suszka
GEOGRAFIA:
Krajobraz miejsko - przemysłowy Wyżyny Śląskiej temat 6 ćw. 6
ANGIELSKI:
INFORMATYKA:
PowerPoint – hiperłącza /wstawianie, edycja hiperłączy/
Wykonanie pracy z wykorzystaniem hiperłączy
Wstawianie dźwięku do pokazu
Wstawianie plików filmowych do pokazu
HISTORIA:
MATEMATYKA:
BIOLOGIA:
https://sites.google.com/view/biologiazspkierczak/0/klasa-5
Klasa 5B:
GEOGRAFIA:
Krajobraz miejsko - przemysłowy Wyżyny Śląskiej temat 6 ćw. 6
MATEMATYKA:
J. ANGIELSKI:
Photostory, str 24 i 25, przetłumaczcie na język polski ; zróbcie zadanie 4 / str 25.
Photostory, str 38 i 39 w podręczniku ; zróbcie zadanie 4 / str 39.
Photostory, str 64 i 65 ; zróbcie zadanie 4 / str 65.
INFORMATYKA:
PowerPoint – hiperłącza /wstawianie, edycja hiperłączy/
Wykonanie pracy z wykorzystaniem hiperłączy
Wstawianie dźwięku do pokazu
Wstawianie plików filmowych do pokazu
HISTORIA:
J. POLSKI:
BIOLOGIA:
https://sites.google.com/view/biologiazspkierczak/0/klasa-5
Klasa 5C:
GEOGRAFIA:
Krajobraz miejsko - przemysłowy Wyżyny Śląskiej temat 6 ćw. 6
ANGIELSKI:
INFORMATYKA:
PowerPoint – hiperłącza /wstawianie, edycja hiperłączy/
Wykonanie pracy z wykorzystaniem hiperłączy
Wstawianie dźwięku do pokazu
Wstawianie plików filmowych do pokazu
HISTORIA:
J. POLSKI:
MATEMATYKA:
BIOLOGIA:
https://sites.google.com/view/biologiazspkierczak/0/klasa-5
Klasa 5D:
GEOGRAFIA:
Krajobraz miejsko - przemysłowy Wyżyny Śląskiej temat 6 ćw. 6
MATEMATYKA:
ANGIELSKI:
INFORMATYKA:
PowerPoint – hiperłącza /wstawianie, edycja hiperłączy/
Wykonanie pracy z wykorzystaniem hiperłączy
Wstawianie dźwięku do pokazu
Wstawianie plików filmowych do pokazu
HISTORIA:
J. POLSKI:
BIOLOGIA:
https://sites.google.com/view/biologiazspkierczak/0/klasa-5
Klasa 6A:
GEOGRAFIA:
Wielkie miasta Europy Paryż i Londyn temat 7 ćw. 7
ANGIELSKI:
Pracujcie na instaling'u oraz na stronie www.oup.com/elt/ - materiały dla uczniów, wybieracie steps plus dla klasy 6, wchodzicie na :zacznij zabawę ze steps plus fun zone dla klasy 6 - wykonujecie ćwiczenia z unitu 5 oraz na stronie Game Zone możecie grać utrwalając słownictwo. Powodzenia!
INFORMATYKA:
Edycja grafiki w programie PhotoFiltre
Klonowanie, kadrowanie, praca na warstwach, nakładanie maski , stosowanie filtrów/doskonalenie umiejętności ze szczególnym zwróceniem uwagi na dokładność i estetykę prac/
Edycja kolorów w programie PhotoFiltre
TECHNIKA:
Rzutowanie prostokątne str. 42
Ćw. 3 str. 43 /przerysować na kartkę/
Ćw. 4 str. 44 /przerysować na kartkę/
Wymiarowanie rys. technicznych str. 48
Ćw. 2 str. 49 /przerysować do zeszytu/
Ćw. 6 str. 51 /przerysować do zeszytu/
J. POLSKI:
HISTORIA:
MATEMATYKA:
BIOLOGIA:
arkuszobserwacjidoświadczenaklasa6.pdf
https://sites.google.com/view/biologiazspkierczak/0/klasa-6
Klasa 6B:
ANGIELSKI:
Pracujcie na instaling'u oraz na stronie www.oup.com/elt/ - materiały dla uczniów, wybieracie steps plus dla klasy 6, wchodzicie na :zacznij zabawę ze steps plus fun zone dla klasy 6 - wykonujecie ćwiczenia z unitu 5 oraz na stronie Game Zone możecie grać utrwalając słownictwo. Powodzenia!
INFORMATYKA:
Edycja grafiki w programie PhotoFiltre
Klonowanie, kadrowanie, praca na warstwach, nakładanie maski , stosowanie filtrów/doskonalenie umiejętności ze szczególnym zwróceniem uwagi na dokładność i estetykę prac/
Edycja kolorów w programie PhotoFiltre
TECHNIKA:
Rzutowanie prostokątne str. 42
Ćw. 3 str. 43 /przerysować na kartkę/
Ćw. 4 str. 44 /przerysować na kartkę/
Wymiarowanie rys. technicznych str. 48
Ćw. 2 str. 49 /przerysować do zeszytu/
Ćw. 6 str. 51 /przerysować do zeszytu/
J.POLSKI
HISTORIA:
GEOGRAFIA:
MATEMATYKA:
BIOLOGIA:
arkuszobserwacjidoświadczenaklasa6.pdf
https://sites.google.com/view/biologiazspkierczak/0/klasa-6
Klasa 6C:
ANGIELSKI:
Pracujcie na instaling'u oraz na stronie www.oup.com/elt/ - materiały dla uczniów, wybieracie steps plus dla klasy 6, wchodzicie na :zacznij zabawę ze steps plus fun zone dla klasy 6 - wykonujecie ćwiczenia z unitu 5 oraz na stronie Game Zone możecie grać utrwalając słownictwo. Powodzenia!
MATEMATYKA:
INFORMATYKA:
Edycja grafiki w programie PhotoFiltre
Klonowanie, kadrowanie, praca na warstwach, nakładanie maski , stosowanie filtrów/doskonalenie umiejętności ze szczególnym zwróceniem uwagi na dokładność i estetykę prac/
Edycja kolorów w programie PhotoFiltre
TECHNIKA:
Rzutowanie prostokątne str. 42
Ćw. 3 str. 43 /przerysować na kartkę/
Ćw. 4 str. 44 /przerysować na kartkę/
Wymiarowanie rys. technicznych str. 48
Ćw. 2 str. 49 /przerysować do zeszytu/
Ćw. 6 str. 51 /przerysować do zeszytu/
J. POLSKI:
HISTORIA:
GEOGRAFIA:
BIOLOGIA:
arkuszobserwacjidoświadczenaklasa6.pdf
https://sites.google.com/view/biologiazspkierczak/0/klasa-6
Klasa 7A:
NIEMIECKI:
J. ANGIELSKI:
Przeczytajcie tekst ze str 58 w podręczniku. Wypiszcie do zeszytu słowka, które sa na niebiesko i przetłumaczcie na polski. Następnie na A-4 przetłumaczcie cały tekst. Pod nim narysujcie obrazek (z mózgiem) i przetłumaczcie opisy obszarów mózgu.
INFORMATYKA:
Grafika komputerowa w w programie PhotoFiltre
Stosowanie filtrów, nakładanie maski na grafikę, praca na warstwach
Klonowanie elementów ilustracji do nowego dokumentu
Ustalanie przeźroczystości tła.
J. POLSKI:
HISTORIA:
GEOGRAFIA:
FIZYKA:
MATEMATYKA:
CHEMIA:
BIOLOGIA:
https://sites.google.com/view/biologiazspkierczak/0/klasa-7
Klasa 7B:
J. POLSKI:
Uczniowie:
1) Czytają lekturę Syzyfowe prace Stefana Żeromskiego.
2) W związku z tym, że przed przerwą zaczęliśmy omawiać Żonę modną Ignacego Krasickiego proszę, żeby wysłuchali na YouTube filmik edukacyjny: „Żona modna” Ignacy Krasicki – lektura dla ósmoklasisty.
3) Czytają materiał z podręcznika poświęcony kulturze języka: Eufemizm i prozaizm s.183-185 i przyswajają sobie teorię. Po powrocie do szkoły wykonamy ćwiczenia.
Życzę zdrowia i owocnej pracy – Cecylia Suszka
GEOGRAFIA:
Zmiany liczby ludności Polski i Europy
MATEMATYKA:
Uczniowie, którzy mają nieuzupełnione ćwiczenia do matematyki , uzupełniają wszystkie braki do tematu „Rozwiązywanie równań”.
W sytuacji gdy ćwiczenia są uzupełnione lub uczeń nie ma ćwiczeń należy na kartkach napisać rozwiązania z obliczeniami przynajmniej dwóch testów z podanych poniżej stron.
Ćwiczenia i testy będą oceniane.
https://gwo.pl/strony/3033/seo_link:liczby-i-dzialania
https://gwo.pl/strony/3034/seo_link:procenty
https://gwo.pl/strony/3035/seo_link:strefa-ucznia-figury-geometryczne
https://gwo.pl/strony/3036/seo_link:strefa-ucznia-wyrazenia-algebraiczne
NIEMIECKI:
BIOLOGIA:
https://sites.google.com/view/biologiazspkierczak/0/klasa-7
J. ANGIELSKI:
Przeczytajcie tekst ze str 58 w podręczniku. Wypiszcie do zeszytu słowka, które sa na niebiesko i przetłumaczcie na polski. Następnie na A-4 przetłumaczcie cały tekst. Pod nim narysujcie obrazek (z mózgiem) i przetłumaczcie opisy obszarów mózgu.
INFORMATYKA:
Grafika komputerowa w w programie PhotoFiltre
Stosowanie filtrów, nakładanie maski na grafikę, praca na warstwach
Klonowanie elementów ilustracji do nowego dokumentu
Ustalanie przeźroczystości tła.
HISTORIA:
FIZYKA:
CHEMIA:
Klasa 8A:
J. POLSKI:
Uczniowie:
1) Przygotowują się do powtórek z lektur klasy 7: Latarnik, Quo vadis, Dziady cz. II, Reduta Ordona, Śmierć Pułkownika, Świtezianka, Stepy akermańskie, Opowieść wigilijna, Zemsta, Żona modna, Syzyfowe prace, Mały Książę, wybrane Treny. W tym celu polecam filmiki edukacyjne na YouTube prowadzone przez dyplomowaną nauczycielkę i egzaminatora Izabelę Kasperek. Po powrocie do szkoły będzie przeprowadzony cykl kartkówek sprawdzających znajomość treści i problematyki tych utworów.
2) Piszą rozprawkę na temat: Nie ma usprawiedliwienia dla wojny – udowodnij tę tezę, odwołując się do przynajmniej dwóch utworów literackich z podstawy programowej. Mają je oddać do oceny po powrocie do szkoły.
Życzę zdrowia i owocnej pracy – Cecylia Suszka
MATEMATYKA:
Uczniowie, którzy mają nieuzupełnione ćwiczenia do matematyki , uzupełniają wszystkie braki do tematu „Rodzaje ostrosłupów”.
W sytuacji gdy ćwiczenia są uzupełnione lub uczeń nie ma ćwiczeń należy na kartkach napisać rozwiązania z obliczeniami przynajmniej dwóch testów z podanych poniżej stron.
Ćwiczenia i testy będą oceniane.
https://gwo.pl/strony/3083/seo_link:liczby-i-dzialania-kl-8
https://gwo.pl/strony/3084/seo_link:wyrazenia-algebraiczne-i-rownania-kl-8
https://gwo.pl/strony/3085/seo_link:figury-geometryczne-na-plaszczyznie-kl-8
https://gwo.pl/strony/3086/seo_link:zastosowania-matematyki-kl-8
ANGIELSKI:
INFORMATYKA:
Program Scratch
HISTORIA:
WOS:
GEOGRAFIA:
FIZYKA:
.
CHEMIA:
BIOLOGIA:
Klasa 8B:
POLSKI:
Uczniowie mogą korzystać z zasobów GWO po uprzednim zalogowaniu się na swoje konto. Każdy uczeń korzysta z loginu i hasła, który zawiera jego numer z dziennika, np. login: "londzinuczen1", hasło: "ogonek" dla ucznia spod numeru 1 w dzienniku. Lista kont:
Na stronie lektury.gov.pl znajdują się lektury ("Śmierć Pułkownika", "Żona modna", "Zemsta", "Treny", "Świtezianka", "Syzyfowe prace", "Reduta Ordona", "Quo vadis", "Pan Tadeusz", "Latarnik", "Dziady" cz. II, sonety Adama Mickiewicza) w formacie pdf oraz audio. Zachęcam do uzupełnienia braków.
MATEMATYKA:
Uczniowie, którzy mają nieuzupełnione ćwiczenia do matematyki , uzupełniają wszystkie braki do tematu „Rodzaje ostrosłupów”.
W sytuacji gdy ćwiczenia są uzupełnione lub uczeń nie ma ćwiczeń należy na kartkach napisać rozwiązania z obliczeniami przynajmniej dwóch testów z podanych poniżej stron.
Ćwiczenia i testy będą oceniane.
https://gwo.pl/strony/3083/seo_link:liczby-i-dzialania-kl-8
https://gwo.pl/strony/3084/seo_link:wyrazenia-algebraiczne-i-rownania-kl-8
https://gwo.pl/strony/3085/seo_link:figury-geometryczne-na-plaszczyznie-kl-8
https://gwo.pl/strony/3086/seo_link:zastosowania-matematyki-kl-8
ANGIELSKI:
INFORMATYKA:
Program Scratch
HISTORIA:
WOS:
GEOGRAFIA:
FIZYKA:
.
CHEMIA:
BIOLOGIA:
RZĄDOWY PROGRAM ZDALNE LEKCJE